Saakini Daakini Twitter Review: Zde je to, co lidé říkají o filmu Nivetha Thomas-Regina Cassandra

Nivetha Thomas a Regina Cassandra jsou hlavními titulky akčního filmu Saakini Daakiniho, který byl dnes 16. září uveden v kinech. Tato režie Sudheer Varma je oficiálním remakem jihokorejského filmu Midnight Runners. Projekt také hraje Johnson DM, Lahari Shari a Rajiv Kumar Aneja ve významných rolích, spolu se zbytkem. Netizens zveřejnili své reakce na film po zhlédnutí filmu v den jeho zahájení.

Jeden z filmových nadšenců na Twitteru napsal: “Korejští filmaři se snaží do situace vnést kreativitu a pak vytvořit dobrý zábavný film. Ve jménu remaků naši filmaři ukazují, jak špatně je dokážou dekreativizovat. #SaakiniDaakini další příklad náš obrovský předělávací talent.“ Jiný divák napsal na mikroblogovací stránku: „Právě teď zhlédl film, nejlepší výkon v kariéře od mého oblíbeného kukkiho, ty rocková roztomilá bota @i_nivethathomas #SaakiniDaakini hvězdný výkon od @ReginaCassandra Jako obvykle jedinečný scénář jednoho z mých oblíbených @sudheerkvarma .”

Nivetha a Regina, zafinancované D Suresh Babu a Sunithou Tati pod produkční hlavičkou Suresh Production ve spolupráci s Kross Pictures, představí roli dvou policistů-cvičících v Saakini Daakini. Film vypráví o tom, jak sami vyřeší záhadu dívčina únosu, aniž by si od kohokoli vzali pomoc.

Santhosh Mikey McCleary je součástí týmu jako hudební skladatel, zatímco Richard Prasad vedl oddělení kinematografie tohoto podniku. Zatímco Viplav Nyshadam udělal střih pro film, Gandhi Nadikudikar je uměleckým ředitelem filmu. Jelikož je teprve první den vydání, konečný verdikt dramatu stále není znám.

.