Recenze na Twitteru s opětovným vydáním avataru: Fanoušci byli uneseni vizuální přitažlivostí remasterované verze

Filmařský génius Jamese Camerona opět nechal všechny beze slova, protože remasterovaná verze Avatara, která vyšla před 13 lety, byla nyní znovu uvedena v kinech. Film, který vyšel v roce 2009, nechal diváky uchvátit svým konceptem a vizuální podívanou hned napoprvé a vypadá to, že to film dělá znovu s jeho znovuuvedením.

Film si vysloužil obrovský úspěch, když vstoupil na plátna v roce 2009 a stal se nejvýdělečnějším filmem v historii kinematografie. Opětovné uvedení filmu přichází před pokračováním Avatar: The Way of Water, které by mělo vyjít v prosinci tohoto roku. Avatar uchvátil diváky před více než deseti lety díky technologii, kterou Cameron pomohl vyvinout při natáčení a animaci filmu, který byl v té době jedinečný.

Podle zpráv dokázal film během svého prvního spuštění celosvětově vydělat až 2,78 miliardy USD. I když bylo oznámeno, že film bude mít čtyři pokračování, na vydání druhého dílu se dlouho čekalo a vzhledem k tomu, že se původní film vrací do kin, zdá se to jako skvělý tah, jak vybudovat vzrušení a rozruch pro The Way of Water, který vyjde za pár měsíců. Opětovné vydání avatara bude v kinech konfrontováno s The Woman King od Violy Davisové, který byl rovněž uveden tento týden.

Když předtím režisér James Cameron mluvil o tom, proč je důležité opětovné uvedení filmu, během celosvětové tiskové konference zmínil: „Pokud je vám méně než 22 nebo 23 let, je velmi, velmi nepravděpodobné, že jste film viděli. v kině. Což svým způsobem znamená, že jste ten film neviděli. Chci říct, že jsme napsali film pro velké plátno, pro obří plátno, ve 3D.”

Podívejte se, jak síť reagují na opětovné vydání zde:

.