Recenze Jahaan Chaar Yaar: Swara Bhasker, Shikha Talsania, Meher Vij a Pooja Chopra se nepodařilo připojit

Uvolnění: Divadla

Recenze Jahaan Chaar Yaar

Je zklamáním, když má projekt skvělý záměr, ale nedokáže jej převést na obrazovku. Jahaan Chaar Yaar režiséra a spisovatele Kamala Pandeyho je přesně tím filmem. Kamarádi z dětství Shivangi (Swara Bhasker), Mansi (Meher Vij), Sakina (Pooja Chopra) a Neha (Shikha Talsania) se doma vyrovnávají s vlastními manželskými problémy a vydávají se na neplánovaný, nečekaný výlet do Goa s cílem odpočinout si. Netušili, že je v přímořském státě čekalo dobrodružství, které jim obrátilo život naruby.

Jahaan Chaar Yaar se upřímně pokouší upozornit na problémy ženy v domácnosti a učinit prohlášení o emocionální a fyzické nevěře, pochybách o sobě, nedostatku respektu, zneužívání a mnoha dalších. Skončí to však jako zmatený příběh morálky zamotaný do sebe přes dramatický děj a nevyvážené postavy. Zatímco první polovina má stále nějaké poutavé momenty, druhá je plná očekávaných zvratů, špatně propracovaných vložek a zbytečné teatrálnosti.

Spisovatel Kamal Pandey mohl věnovat trochu více času vypilování uvolněného scénáře, což je jeden z největších nedostatků této inscenace Vinoda Bachchana. Žádný z dialogů příliš nevyčnívá, i když některé byly podané způsobem, který působí legračně. Ale nic z toho ve skutečnosti nespojuje a nedává ve vás pocit emocí, což by u takového tématu mělo být. Obyčejná je i kinematografie Sethu Srirama. Většina scén Goa se omezuje pouze na pláž a letovisko, prvky, které byly v minulosti v mnoha filmech příliš prozkoumány, což omezuje vizuální přitažlivost filmu.

Kromě toho, zatímco doprovodná hudba Amara Mohile je v komediálních scénách spravedlivá, nedokáže se zapojit do sekvencí tajemství a napětí. Hudba od Ananda Raj Ananda, Rashida Khana a Sanjeeva Chaturvediho také příliš nezvedne náladu diváků.

Co se týče hereckých výkonů, všechny čtyři herečky – Swara Bhasker, Shikha Talsania, Meher Vij a Pooja Chopra odvádějí se svými postavami slušnou práci. Jejich části však ze své podstaty postrádaly hloubku, kterou spisovatel potřeboval opravit, než se film rozjel. Policajný výjezd Girish Kulkarni také hodně závisí na výstřednostech postavy, díky čemuž je díl ještě povrchnější.

Celkově měl Jahaan Chaar Yaar potenciál, ale nakonec postrádá zábavu a nedaří se mu spojit.

.