Recenze filmu Saakini Daakini: Tato adaptace uznávaného korejského hitu je z velké části poutavá

Hrají: Nivetha Thomas, Regina Cassandra a další
Režie: Sudheer Varma
Doba chodu: 118 minut

Recenzovaný film je adaptací jihokorejské akční komedie z roku 2017 ‘Půlnoční běžci’, kde hlavními hrdiny byli muži. V adaptaci došlo k záměně pohlaví. Na první pohled, producentka Sunitha Tati, jedna z bankrollerů ‘Saakini Daakini’, v těchto dnech vykazuje známky rozvíjení něčeho nového tím, že předělá šest dalších korejských filmů. Zda tyto spousty remaků (vyjdou v příštích dvou letech nebo tak nějak) změní způsob, jakým telugská/jihoindická kinematografie nahlíží na kreativní dimenze předělávek zahraničních filmů, to ukáže až čas. V tuto chvíli ona a její kolega producent D Suresh Babu (jehož Suresh Productions má vyznamenání za to, že chrlí některé z nejvíce obsahově zaměřených filmů v průběhu desetiletí) začínají slušně.

Shalini (Nivetha Thomas) a Damini (Regina Cassandra) pocházejí ze dvou různých ekonomických a sociálních prostředí. Pokud první pochází z vyšší střední třídy, jejíž rodiče jsou vlivní, druhý pochází z relativně skromné ​​rodiny. Oba se připojí jako praktikanti na policejní akademii vedenou přísným důstojníkem (Bhanu Chander) a jinak obsazenou partou vtipálků (hraje Prudhviraj, jehož scény se Shalini je zábavné sledovat, Nellore Sudarshan, která vykazuje příznaky kleptomanie, RJ Hemanth, který je nutkavý flirt a Raghu Babu, který je příhodně blázen).

Zatímco Shalini a Damini začínají drobnými hádkami, jejich konvenční rovnice ustupují v průběhu příběhu polointenzivnímu, nevinnému spojení. Nějak to působí náhle, zejména proto, že se to rozvine po nějakých 30 minutách stagnace děje. Jednou v noci, na cestě do policejní akademie po tvrdé párty, jsou svědky únosu dospívající dívky. Nováčci nyní musí zkušeně ovládat neschopný, lhostejný systém, aby rozbili raketu a zachránili dívku.

Zatímco část akčního zločinu začíná se stupněm svěžesti, chuť se stává generickou po zavedení úhlu raketového sklizně neoplozených vajec. Také amatérské pátrání dvojice Shalini-Damini je plné šťastných, nerealistických a zjednodušujících náhod, nemluvě o náhodných objevech.

Recenze filmu Saakini Daakini

Komik Satya je tam, aby vybičoval pár dvojsmyslných replik uprostřed vážných scén. Ale o takových odbočkách akční část není. Je o dívkách, které se stanou odvážnými hrdinkami tváří v tvář byrokratickým překážkám, což je téma čerpané z „Půlnoční běžci“ a zdůrazněné filmovými nadšenci, když byl vydán korejský originál.

Písně Mikeyho McClearyho se neřídí šablonou; poslední montážní skladba, zasazená do akčního bloku, je příjemná. Na druhou stranu, skóre na pozadí nemusí být základní, ale nepřidává řízení žádnou zátěž. Střih Viplava Nyshadama je vyrovnaný a to je pravděpodobně odraz režisérova talentu. Richard Prasad ze slávy ‘Oh Baby’ se dá dohromady jako kameraman.

Recenze filmu Saakini Daakini

.