Recenze filmu Krishna Vrinda Vihari: Tento hlavní hrdina Naga Shaurya nenapravitelně infantilizuje svůj základní děj

Název: Krišna Vrinda Vihari

Ředitel: Annish Krishna

Obsazení: Naga Shaurya

Hodnocení: 2/5

Délka: 139 minut

Na začátku filmu Krishnův voice-over říká publiku, že jeho sestra se „usadila“ v životě po svatbě. Opraví se a řekne: “Vlastně se přizpůsobila tomu, co na ni život hodil.” Linka vzbuzuje v publiku určitou naději. Bude „Krishna Vrinda Vihari“ zdravým komentářem k moderním vztahům? Nevadí. Odpověď dostaneme, když se ortodoxní domácnost, kde Krišna vyrůstal jako bázlivý chlap, zredukuje na potraviny, jako jsou okurky a „puli hora“. Zbytek filmu se nese v tomto duchu zesměšňování všeho.

Krishna (Naga Shaurya) se stěhuje z malé vesnice v Ándhrapradéši do Hajdarábádu, aby zde pracoval v IT. Tam narazí na krásnou Vrindu (Shirley Setia, herečka ‘Nikamma’ debutuje v telugštině), která je příhodně jeho manažerkou milující zábavu. Příhodně ji otravoval strašidelný mužský kolega. Vrindu přitáhne Krišnovo kouzlo poté, co rozdrtí svalnaté goondy mužského kolegy. Jako bonus také přináší hlubokou linii toho, jak by se matka měla starat o dítě. Vrinda okamžitě ví, že potkala svou spřízněnou duši.

Navzdory své lásce ke Krišnovi si ho Vrinda nechce vzít. Je to proto, že stejně jako postava Renu Desai ve filmu „Badri“ (2000) není schopna zplodit potomstvo. Krishna ji nemůže ztratit a chce si ji vzít se souhlasem své matky Amrity Valli (Radhika Sarathkumar). Amrita Valli má ze své strany sentimentální podíl na Krišnově budoucím potomkovi. To, co následuje, je propracovaný vynález ze života Krišny, Vrindy a první matky.

Film zpracovává kulturní rozdíly mezi telugskou bráhmanskou rodinou a severoindickou rodinou, která přijala westernizaci, odvážně základním způsobem. Vykreslení pracoviště je ještě horší. IT společnost, kde Krišna a Vrinda pracují, je spíše parkem milenců, dokud se neožení, a jejich druhým domovem po svatbě. Kolegyně (Himaja) vykonává v kanceláři funkce švagrové. V jednu chvíli se z kanceláře dokonce stane hřiště pro Krišnu, aby si vybíjel svou zuřivost na nějakých padouších. Víme, že producent musel šetřit na rozpočtu, ale v tomto procesu se obáváme, že film nakonec urazí rozvíjející se IT průmysl.

Zatímco zalévání má několik podobností s Naniho „Ante Sundaraniki“ (2022), citlivost „KVV“ patří do jiného světa. Ve filmu Nani byl konfliktní spiknutí použit k odhalení lidských nedokonalostí a pokrytectví. ‘KVV’ není do takové hloubky zajímavé. V jednu chvíli vidíme tři samce, jak brečí o tom, čím si samci procházejí. V této konkrétní scéně nám připomíná ‘F2’ Anila Ravipudiho.

Film by se mohl vykoupit, kdyby byly rodinné rozdíly mezi párem a postavou Radhiky vykresleny věrohodným a vyzrálým způsobem. Místo toho dostáváme pár karikaturních vtipů a přitažených situací.

V ideálním případě by se takový film měl striktně držet stranou od akce. Můžete se poprat, pokud neodoláte pokušení přimět svého hrdinu, aby si strhl košili a blýskl roztrhaným tělem. Ale existuje nemožně trapná situace, kdy nemůžete mít bojovou scénu. „KVV“ tuto lekci vynechá, stejně jako téměř všechny lekce psaní scénářů.

Hodnocení filmu Krishna Vrinda Vihari

.