Ayan Mukerji na Brahmastře dostává smíšené recenze: Vezmu to v úvahu, než přejdu k části 2

Brahmastra od Ayan Mukerji byl jedním z velmi očekávaných filmů roku 2022. Od chvíle, kdy byl film oznámen, fanoušci na něj netrpělivě čekali, a nyní, když je konečně v kinech, je jeho představení v kinech důkazem fakt, jak moc to lidi milují. Fanoušci si oblíbili koncept Astry a milují chemii Ranbira Kapoora a Alii Bhatt na obrazovce. Brahmastra také hraje Amitabh Bachchan a Mouni Roy spolu s Nagarjuna a Shah Rukh Khan v portrétech. No, v nedávné interakci s médii Ayan otevřela protichůdné recenze, které tento film získává.

Reakce Ayan Mukerji na recenzi Brahmastra

Ayan Mukerji prozradil, že je s výkonem filmu spokojený a ještě musí vstřebat všechny recenze, ať už negativní nebo pozitivní. Dále dodal, že celkově si film vede opravdu dobře a že dělají filmy pro široké publikum a je spokojený s výkonem od uvedení. „Soustředím se pouze na pozitivní energii. Vím, že přišly různé druhy recenzí. Nebyl jsem schopen vstřebat všechny ty recenze, ať už to byly negativní recenze, teorie fanoušků nebo to, co se lidem nelíbilo. Udělám to, až přijde čas. To vše vezmu v úvahu, než přejdu k druhé části,“ řekl filmař.

Alia Bhatt on Brahmastra recenze

Alia Bhatt, která byla přítomna na tiskové konferenci s Ayan Mukerji a Ranbir Kapoor, také řekla, že existují dvě možnosti, buď se zaměřit na pozitivní věci, nebo stále myslet na ty negativní. „Kritika, názory a zpětná vazba jsou právem publika. Doufáme, že dostaneme spíše pozitivní věci než negativní.” Alia dále dodala, že od vydání Brahmastra je evidentní, že film jde správným směrem.

Pokladna Brahmástra

Brahmastra Alii Bhatt a Ranbira Kapoora vytvořila v pokladnách kin až 23 desek. Po výborné víkendové postavě Rs. 119 cr nett všechny jazyky, film se držel dobře první pondělí s hindskými kolekcemi o 6’5f Rs. 14,25 cr a dabované jazykové sbírky Rs. 2 kr, celkem Rs. 16,25 kr netto. Brahmastra Část jedna: Šiva je na dobré cestě k porušení Rs. 250 kr čistého indická značka, která zajišťuje, že se stane nejvýdělečnějším hindským originálem roku v Indii. Vzhledem k silným zámořským číslům, která do úterý překročí 10 milionů dolarů, je pravděpodobné, že film dosáhne světového zisku Rs. 450 kr.

.