Alia Bhatt odhaluje, že nečte recenze na své filmy: „Nemám ráda tento druh pitvání“

Alia Bhatt jede vysoko na úspěchu svého nedávno vydaného filmu Brahmastra. Film nedávno překonal hranici 350 milionů v celosvětových sbírkách. Brahmastra Part One: Shiva je financován Star Studios, Dharma Productions, Prime Focus a Starlight Pictures. Film pod vedením Ayan Mukerji byl uveden do kin 9. září 2022. Film slouží jako první díl plánované trilogie, která je sama plánována jako součást filmového univerza s názvem Astraverse. Hrají v něm také její manžel-herec Ranbir Kapoor, Nagarjuna Akkineni, Amitabh Bachchan, Mouni Roy a v roli cameo se objeví Shah Rukh Khan.

Nyní Alia, která čeká své první dítě s Ranbirem, prozradila, že nečte recenze na filmy. V rozhovoru s obchodním analytikem Komalem Nahtou herečka studenta roku řekla, že i když jsou recenze dobré, nečte je, ani když jsou špatné. “Čtu titulky, které mi lidé občas posílají. Nevím, od prvního filmu cítím ki obecný smysl mil jata hai ki kya chali kya nhi chali, film chalne k baad. Ptám se dost lidí, když je osobně potkám zpětná vazba. Není to jako ki mujhe padhna nahi hai. Nemám ráda tento druh pitvání prvního nebo desátého dne filmu,” řekla Alia.

Dále řekla, že Karan Johar rád čte recenze a má pocit, že se občas objeví nějaké zajímavé věci. Alia dodala: „Takže pokud budete držet ucho u země, budete mít zpětnou vazbu. Snažím se získat zpětnou vazbu pro každý film o tom, co jsem mohl udělat lépe, a pokud film fungoval, pak to, co fungovalo. Pokud to nefungovalo, tak proč ne? Tomu rozumím.”

Na pracovní frontě bude Alia hrát ve filmech Jee Le Zaraa a Rocky Aur Rani Ki Prem Kahani. Bude také debutovat v Hollywoodu filmem Heart Of Stone.

.